LOPEZ’S GUACAMOLE

//Lokal tid: 01.40

Hola,

Før jeg flyttet til Florida, så hadde jeg en liten hade middag hvor jeg laget tapas til venner og familie. Jeg laget både aioli og guacamole fra grunnen av, og tenkte jeg skulle dele oppskriften på guacamolen med dere. Jeg kommer ALDRI til å kjøpe ferdig laget igjen, for den er mye bedre når den er hjemmelaget.

Processed with VSCO with f2 preset

DU TRENGER (4 PORSJONER):

♥ 2stk MODNE AVOKADO

♥ 1 1/2 ss LIMESAFT

♥ 2 TOMATER

♥2 BÅTER HVITLØK

♥1/2 stk FINHAKKET RØD CHILLI

♥2 ss FINHAKKET FRISK KORIANDER

♥1/2 ts SALT & PEPPER

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

– Mos avokado med en gaffel og press over limesaft​

Processed with VSCO with m3 preset

– Kutt opp rød chilli & hvitløk i små biter og bland det godt sammen med avocadoen.

Processed with VSCO with m3 preset

– Del tomatene i fire, og skjær ut frøene med en liten kniv. Del dermed tomatkjøttet i små terninger​

Processed with VSCO with m3 preset

– Bland alt godt sammen, og smak til med salt & pepper.

ENJOY 

Processed with VSCO with f2 preset

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg