VICTORIA’S SECRET : IT’S A MAN

//Lokal tid: 00:06

Hola,

Viste du at personen som grunnla Victoria’s secret, faktisk var en mann? Han nærmere sagt Roy Raymond, var flau over å kjøpe undertøy til konen på ubehagelige & i et offentlig butikk milijø. Han plukket navnet “Victoria” etter dronning Victoria i storbritannia, for å forene seg/ hedre den fine tiden av Victoria sin tid. “Secret” kommer ifra at det var en hemmelighet under klærne.

Men nok fakta for denne gangen. Det nærmer seg jo black friday (Ja det er ikke før i November), og gode juletilbud nå i USA. Så da har jeg selvfølgelig begynt å titte på hva jeg skal kjøpe. Jeg har faktisk bare kjøpt/brukt undertøy, natttøy, treningstøy & bikini fra Victoria’s secret de siste 7 årene. Og jeg kommer til å fortsette med det fremover siden jeg er veldig fornøyd med kvaliteten, bare dumt at de har sluttet å selge bikini. Hvertfall her er noen av tingene jeg har lyst på… Begynner å bruke pengene mine, før jeg får de som vanlig.

HER                                                                                                    HER

HER                                                                                                              HER

HER                                                                                                            HER

HER                                                                                                       HER 

HER                                                                                                      HER           

HER                                                                                             HER                

 HER                                                                        HER                                                                   HER  

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

1 kommentar

Siste innlegg