FEM DAGER IGJEN

Er det noe jeg føler på fortiden, så er det tanken på at jeg snart er ferdig på jobb, at jeg snart ikke får se folk jeg er blitt veldig glad i nesten hver dag. Kjenner at helsen min kommer til å ha bra av en liten pause før disney, blir to uker i Norge og en uke på Kreta før jeg drar til USA. Så jeg har jo ikke egentlig mye tid på å slappe av, siden dagene mine allerede er ganske booket av både ærender og venner jeg skal møte. Så prøver å få gjort ting ved siden av jobb nå, men ikke alltid lett.

Kreta ødelegger egentlig når det kommer til bedre tid med venner, men jeg trenger virkelig en mor & datter tur før jeg drar. Har jo egentlig ikke fått tilbringt så mye kvalitets tid med henne, de 5 månedene jeg har vært hjemme. Så det blir deilig å bare skulle hvile, og bruke tid på mitt og mammas forhold. Det som er dumt er jo at jeg mister en hel uke med Chanel, men hun kommer til å bo hos en vennine av meg, så vet hun er i gode hender.

Har hvertfall tenkt litt på å kanskje ha en hade middag før jeg drar, men får se om det blir til eller ikke. Travle tider. Men hadde vært utrolig koselig å samle de nærmeste, før jeg drar. En siste hade.

(Laget av meg)

Nei nå kjente jeg at jeg faktisk ble litt lei meg, så tror jeg må bare slutte å skrive om dette. Får heller bare nyte de fem siste vaktene jeg har på jobb, og mesteparten av de er med yndlingsfolkene mine, så det er supert.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


7 kommentarer

Siste innlegg