100% SIKKERT AT JEG FLYTTER TIL USA

 

Hi,

Jeg er så UTROLIG GLAD! I dag på jobb kom postbudet med en pakke jeg har ønsket meg veldig lenge nå. Altså passet mitt med et amerikansk visum. Nå er det virkelig 100% at jeg flytter til USA for et år, 18 Oktober.

Processed with VSCO with m3 preset

Den følelsen er så utrolig godt, siden jeg har stresset mye med tanken om at kanskje jeg må vente helt til Januar for å dra tilbake. Nå når jeg ikke bare har vært på ambassaden, men faktisk har visumet i hånden. Da kan jeg endelig senke skuldrene og nyte den siste tiden i Norge fult ut! Det eneste som mangler nå er egentlig bare forsikring for de 4 første månedene i USA, siden jeg ikke kan få Disney sin før etter 4 måneder. Men det skal fikses senere i kveld, så tror faktisk ikke at jeg har noe mer viktig som skal gjøres hjemme før jeg drar.

FÅTT AMERIKANSK VISUM √

FIKSET FORSIKRING √

KJØPT BILETTER TIL ORLANDO √

BESTILT LEIE BIL √

KJØPT GAVER √

KJØPT INN BETAKAROTEN FOR ET ÅR √

FIKSET MEDESINER FOR ET ÅR √

TATT ALLE HPV VAKSINENE FØR JEG DRAR √

Processed with VSCO with m3 preset

 

Synes det er litt gøyt å gå igjennom passet mitt fortiden. Det er fylt av to amerikanske visum, et kinesisk og mange stempler fra forskjellige land. Og noe av det gøyeste er at jeg skal fortsatt ha det passe i 6 år til, og kan love deg jeg har mange reiser på lur. Så må nok sikkert ha meg et nytt pass før 2024, siden det jeg har nå kommer til å være fylt opp. 

Innen 2024, så skal jeg ha reist mye mer rundt om i verden, fått et nytt kinesisk visum (må en tur til Kina igjen) og kanskje et amerikans student visum? Lov til å drømme.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg