TOKYO DISNEYLAND

Hi,

Er det noe som er sikkert og sant akkurat nå, så er det at jeg virkelig trenger en kaffe!! Har nå vært på Gardemoen allerede i 3 timer, og føler at jeg sakte men forsiktig forsvinner inn i søvn verden. Noe som passer veldig dårlig. Så nå sitter jeg rett forran Ritazza og venter på at de skal åpne! Kommer nok til å være den første som bestiller trippel latte der i dag!! Har faktisk ikke funnet ut enda hva tid den egentlig åpner, men pleier ikke det å være sånn klokken 5 om morningen? De første flyene går jo i 6 tiden, og man kan jo tenke seg til at Ritazza vil ha inn alt de kan tjene på kaffetørste nordmenn. For min del kan de gjerne åpne nå, men i værste fall senest klokken 6.

Men nok om meg og min kaffe… Tenkte å legge ut noen bilder fra når Yui,Steffen & meg var i Tokyo Disneyland. Måtte jo selvfølgelig ta meg en tur innom der når jeg først var i Tokyo,Japan.

Yui er forresten en vennine jeg møtte når jeg jobbet for Disney i Orlando. En super søt jente fra Tokyo, som jeg er veldig takknemlig for å ha møtt

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg