ALDRI AT JEG GJØR DETTE IGJEN!

Jeg trodde jeg bokstavelig talt skulle dø i dag. Siden vi reiser på ID til Tokyo, altså at vist det er ledige seter så får vi være med. Problemet er at vist det er fult, så kommer vi ikke med og ja, vi var UTROLIG nær. Vi satt og skal til tider, og jeg ble utrolig kvalm, dette kunne ødelagt hele turen vår for å si det slik. Skjønner ikke at folk tørr og satse på id biletter. Meg og Steffen har hvertfall blitt enig om at vist vi gjør dette igjen, skal ting kjøpes i siste liten, vi må være fleksible og dra til plassene når det ikke er sesong.

Vi begge tenkte jo at dette var en perfekt tid og dra, siden det ikke er vinterferie eller påskeferie. Eneste vi ikke fikk med oss er at det er blomstre sesong ang kirsebærtrerene, de vi og gledet oss til og se. Men ja, planen var å dra i business noe vi fant utrolig fort ut at vi bare kunne glemme. Var utrolig mange som ville oppgradere til business og folk som ikke fikk de, begynte nesten og krangle med de ansatte og brukte det at de hadde diamant kort. Er det fult så er det fult liksom. Men ja, vi satt på benken i minst to timer, og svettet. Bare 2 ledige biletter igjen, så om en hadde kommet og kjøpt en bilett, så hadde vi være rævkjørt.

Siden vi hadde bestilt business og det ble fult, så ble vi nedgradert til SAS plus. Problemet ble jo at det kom i siste liten en for å oppgradere til SAS plus, så der røk plassene våre i plus, og vi endte opp i økonomi! 11 timer i Økonomi er et helvette for å si det slik!!  Men slik går det når vi drar til business byen, og på en høysesong. Turen hjem igjen fra Beijing ser veldig bra ut (krysser fingrene), så vi får nok prøve ut en god tur hjem igjen. Xoxo, ønsk meg lykke til..

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg