SPAR PENGER – MOJITO SCRUB RECIPE

                                      

Siden jeg skal bo en hel måned i Spania, og forhåpentligvis bli brun. Så er det viktig og gjøre kroppen klar for den fine brunfargen. Jeg er veldig nøye på å skrubbe huden og gi den mye fuktighet, før og når jeg jobber mot brunfargen. Gjennom endel år nå har jeg laget mine egne skrubber, enn og bruke masse penger på skrubber som kanskje ikke er så bra som de sier de er. Utrolig lett og lage skrubb, jeg pleier og bruke baby olje og sukker, men du kan selvfølgelig bruke for eksempel salt om du liker salt skrubber. Utenom det er det bare å være kreaktiv, jeg liker Mojito skrubben min siden jeg først og fremst liker mojito og fordi jeg liker lukten veldig godt. Så ja, prøv dette og spar masse penger.              

                       

DU TRENGER:

♥ SUKKER

      ♥ BABY OLJE 

         ♥ MINT OLJE      

   ♥ MINT 

  ♥ LIME

                             

          ♥ FØRST BLAND SUKKER OG BABY OLJE SAMMEN     

                                              

♥ TILSETT MINT OLJEN & BLAND GODT  

                                                         

     ♥ TILSETT MER SUKKER & MER OLJE OM DET TRENGS

                                

       ♥ TILSETT OPPHAKKET MINT & LIME SAFTEN

                   

                  

      ♥ ESTÀ BIEN

                   

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


5 kommentarer

Siste innlegg