IHEARTRADIO FIESTA LATINA AWARD

      Kom plutselig på at vist jeg skal tilbake til Disney, så kan jeg dra på IHEARTRADIO FIESTA LATINA AWARD i Miami igjen… Glede glede glede. Meg og Martine dro på det i 2016, og det var virkelig et minne for livet. Mange gode artister som jeg liker, og en utrolig god stemning. Alle sto og danset igjennom showet, noe som gikk utover føttene mine for å si det slik. Men det var verdt det. Så forhåpentligvis får jeg opplevd det igjen nå i 2018, og kanskje 2019 og?    


( Vi bodde på Starlite Hotel som ligger rett ved Ocean Drive og Beachen. Er et skikkelig typisk Miami hotel som jeg har bodd på de fleste gangene jeg har vært i Miami. Ikke noe luksus hotel, men man får en skikkelig smak av Miami Beach)   


             Noen av de som opptredde var Pitbull, Enrique Iglesias , J.Balvin , Nicky Jam , Daddy Yankee , Juanes , Yandel , Intocable & Gente de sona ! Jeg gledet meg spesielt til å se Pitbull, Enrique, Daddy Yankee , Yandel og J.Balvin siden jeg ofte hører på musikken deres.

Q: Har dere vært på en IHEARTRADIO AWARD før?

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

0 kommentarer

Siste innlegg