DET BLIR ALLTID ET SAVN

Senere i dag drar jeg til Oslo, og kommer ikke hjem til Bergen igjen før 20 April, altså om 2 måneder. For all del, jeg har mye som skal oppleves på de 2 månedene. Fra å kose meg i Oslo med venner, til å oppleve Japan & Kina og nyte livet på Gran Canaria en hel måned. 

Men kjenner at uansett hvor mye jeg skal oppleve og kose meg, så kommer jeg til å savne Chanel utrolig mye!… Husker første gang jeg dro fra henne, Februar 2015 dro jeg tilbake til Spania uten henne. Jeg var vekke fra henne til sammen 5 måneder. Den andre gangen var når jeg flyttet tilbake til Florida,USA. Skulle da egentlig ikke ta henne med meg, hun skulle egentlig bo hele året jeg var vekke med mamma.. Men etter 6 måneder klarte jeg ikke mer, og hentet henne. Jeg var 2 dager i Norge, kom jo bare for henne. 

Og sist jeg dro fra henne var når jeg var ferdig på programmet i Juni 2017… Siden meg og Martine skulle ut og reise i nesten 2 måneder, hadde jeg ikke noen måter å få henne til Norge, så hun ble værende hos venninen min som hun hadde bodd hos hele året. 4 måneder var hun i USA uten meg. Så alt i alt har jeg vært vekke fra henne (i lang tid ) 1 år og 3 måneder, og nå blir det altså 1 år og 5 måneder ! Kjenner jeg får vondt inni meg av å tenke på det, hun er jo lille babyen min og hva mor drar fra ungen sin så mye? Vist jeg skal tilbake til USA, har jo jeg bestemt meg for at hun skal få bo hos mamma siden jeg vet at hun har det best her. 

Jeg har sverget på at de to eneste personene som skal ha henne 100% er meg eller mamma.. INGEN ANDRE, bare små pass innimellom, men aldri i lang tid. Så da må jo jeg nok plusse på enda et helt år. 

Jeg har lest at hver gang vi forlater de er det en sorg. Så jeg blir liksom så lei meg av å tenke på at hun kommer til å tenke at “nå har mamma forlatt meg igjen,, men siden hun elsker mormoren sin så mye, så får jeg håpe på at det går fort i glemmeboken at jeg ikke har kommet hjem på endel dager.

Det værste er jo at vist det er så vanskelig og skal forlate baby hunden sin, hvordan blir det da og skulle “forlate” barnet sitt… Altså dra på ferie uten barn osv, jeg hadde aldri forlatt forlatt et fremtidig barn.!  Ble et mye lengre innlegg en jeg hadde planer om, men trengte bare å få ned de tankene her.. xoxo

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


1 kommentar

Siste innlegg