DU HAR IKKE LEVD, OM DU IKKE HAR OPPLEVD VERDEN

Er det noe jeg har gjorde masse av i 2017, og skal i 2018 så er det å reise rundt i verden. Det er så utrolig mange fine plasser og kulturer som man virkelig må oppleve når man lever. Alle har vell hørt ordtaket om at man bare lever en gang i livet, så gjør det beste ut av det.

Jeg elsker og reiser, oppleve nye ting og en av målene mine i livet er virkelig å se alle landene. Men selvfølgelig ikke land som Syria osv som ikke er trygt. Har aldri vært en “typisk norsk person” som oftest bare opplever Spania, spesielt det norske ferieparadiset Gran Canaria.

Ikke ta meg feil, mange som liker å dra en gang i året til Spania og er okey med det. Men jeg trenger nye opplevelser. Har selv bodd på Gran Canaria et år, besøkt plassen mange ganger når jeg var liten og skal faktisk dit en måned nå for å være med en god vennine.

Men nok om det, tenkte jeg skulle fortelle dere om plassene jeg har planlagt å booket biletter til så langt.

 

TOKYO, JAPAN

Jeg drar med bestekompisen min til Tokyo i midten av Mars, noe jeg gleder meg utrolig mye til. En jeg bodde med i Orlando er der ifra, så får en egen personlig guide på en måte. Siden jeg digger disney, skal vi selvfølgelig og innom Disneyland Tokyo

BEIJING, KINA

Etter Tokyo drar vi videre til Beijing. Når man først har flydd så pass langt, så er det like greit å besøke begge landene. Noe av det jeg gleder meg ekstremt mye til å oppleve, er selvfølgelig den kinesiske mur. Har jo på bucket listen min og besøke alle de 7 verdens undermerker, så da må jeg jo se muren. Ellers skal vi jo også se oss rundt i Beijing, kommer til å ligge ut et innlegg når det nærmer seg.

GRAN CANARIA, SPANIA

Dagen etter vi kommer hjem fra Kina, drar jeg rett til Spania. Har leid en fin leilighet i Arguineguin hvor min kjære Betina skal bo med meg. Hun har og bursdag dagen etter jeg kommer, så er jo koselig at jeg får være med å feire henne. Skal bare nyte varmen, trene og slikke sol en hel måned.. Kan ikke klage på det.

BERLIN, TYSKLAND

I August drar meg og Steffen igjen på tur, denne gangen til Berlin. Grunnen for at vi drar dit er fordi vi skal på Britney Spears konsert, gleder meg utrolig masse. Steffen er nå en av hennes største fan, og vil selvfølgelig på så mange konserter som mulig. Han skal jo selvfølgelig se henne i Oslo, noe jeg og skulle. Men følte liksom at siden jeg først måtte ta meg fri fra jobb, så ville jeg heller dra til et annet land, har jo vært i Oslo nok ganger. Så da ble en av plassene Berlin. Noe som var supert for han, siden han får flere konserter.

Mandatory Credit: Photo by Debby Wong/Variety/REX/Shutterstock (6012935ip)
Britney Spears
iHeartRadio Music Festival Day 2, Show, Las Vegas, NV, USA - 24 Sep 2016

PARIS, FRANKRIKE

Well well, som sagt Steffen ville på flere Briteny konserter, og jeg vill besøke Disneyland Paris, så en skikkelig vinn vinn situasjon. Og det som er bra med at jeg får se henne igjen, er at første gangen blir man jo veldig “Overveldet” , så det er greit å kunne se henne igjen. Ligger man kanskje merke til ting man ikke så første gangen. 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


4 kommentarer

Siste innlegg