GRATULERER MED DAGEN PRINSESSE

Jeg har gått ut og inn av blogg.no nå i mange dager og tenkt ” i dag må jeg begynne på den igjen, men det har alltid endt med… Hmm kanskje heller i morgen,,. Er det noe jeg liker godt så er det å blogge, å skrive ned tanker og meninger og få tilbake meldinger på hva andre mennesker mener.

Men livet mitt har ikke akkurat vært på stell, og jeg har slitet veldig med å få inn gode vaner, slutte og stresse og gå tilbake til den sunne livstilen min. Guu som jeg savner den! Kroppen min er falle ferdig fortiden, jeg jobber mye og fri dagene mine går bare til å gjøre ingenting siden jeg ikke har noe energi. Men det skal endres på! NOK ER NOK for å si det slik.. Jeg skal prøve å få mere stabile arbeidsuker, hvor jeg ikke jobber seint og ender opp med og bare få 3 timer søvn siden jeg jobber tidlig dagen etter, og ikke klarer og sove. 


Men nok om dette, skal heller lage et innlegg om temaet.. Det jeg egentlig skulle skrive i dette innlegget er at min lille puffdott fylte 3 år i går, og siden vi bor i amerika fant jeg ut at vi burde feire henne. Har hørt at det er mer normalt og feire hundene sine her i USA, så da ble det til at jeg laget til et “lite” rosa bursdagsbesøk for henne. Hun elsket oppmerksomheten, men hatet bursdagshatten sin. 

Jeg kjøpte bursdsgshatten på Woof gang bakery som jeg skal “vise” dere en gang. De har utrolig mye fint og gode ting til både hunder og katter.. Amerikanerene er flinkere når det kommer til husdyr bokstavelig talt.

Q: KUNNE DERE TENKT DERE OG FEIRET PELSDOTTEN DERES?

 

4 kommentarer

Siste innlegg