ET KAPITELL BLE LUKKET, ET NYTT STARTET

Kjenner jeg får skikkelig presetasjonsangst her jeg sitter og skriver mitt første innlegg på lenge. Har ikke blogget på evigheter og jeg var ikke den beste bloggeren før jeg tok pause heller. Det er så mye som har skjedd siden jeg skrev her sist, at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.

I begynnelsen av Juni flyttet jeg endelig hjem igjen til Orlando, hvor jeg startet et nytt disney program som jeg var på i 2013. Denne gangen endte jeg opp på Vista Way som er et housing kompleks som disney eier. Jeg hadde egentlig lyst til å bo på The Commons som jeg bodde på sist, men trives veldig godt på Vista Way med de norske roomiene mine og en Japansk jente. Et stort pluss er at bestevenninen min Martine bor rett over gangen, så det føles som at vi egentlig bor sammen. 

Vi hadde jo planer om å bo sammen på The commons, men siden hun ikke fikk avreise før en hel måned etter meg, måtte vi bo hver for oss  Vet fortsatt ikke om de plasserte oss ved siden av hverandre med vilje, eller om det bare var tilfeldigheter, men jeg er hvertfall utrolig takknemlig. Det å ha bestevenninen sin her nede er bare super stas for å si det slik.


Når det kommer til jobben så stor trives jeg, både med medarbeidere og ledere. Føler at arbeidsmiljøet på Akershus er så mye bedre enn sist gang jeg var her, nå er alle med alle, og lederene jobber med oss og ikke imot oss, noe de gjorde sist gang. Selvfølgelig er det ikke alltid stas og gå på jobb, men folkene på jobb får meg oftest i godt humør, noe som er utrolig positivt. 

I begynnelsen av programet var jeg veldig flink til å både trene og dra i Parker, mens nå de siste månedene har det dabbet ganske av. Mest pågrunn av mye jobbing selvfølgelig. Utenom dette så ja, jeg elsker å være her. Jeg har en utrolig nydelig amerikansk familie, mange venner og bestevenninen min her.. Hva mer kan jeg ønske meg?

Det har og skjedd mye dramatiske og triste ting siden jeg kom hit, først og fremst terror attacket som skjedde på Pulse nightclub her i Orlando. Og orkanen Matthew som tok oss tidligere i dag. Skal skrive et lengre innlegg om det senere. Bort i fra det så er det skikkelig deilig å komme igang igjen med bloggingen, så vi får satse på at jeg kan keep it up.. Har så mye som jeg ser frem til, og som jeg vil dele med dere.

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg