WHAT MEN WANT

Hy,

Jeg tilbrakte valentines dag i år som alltid, på kino. Akkurat den setningen hørtes egentlig litt deprimerende ut. Men nei, jeg storkoser meg alltid med venner på kjærlighetens dag. Ja jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en stor bukett med røde roser, en fin middag og “the one”. Men jeg tenker og at kjærlighetens dag, kan handle om så mye mer enn kjærligheten mellom et kjærestepar.

Hvertfal nok snakk om det temaet, og over på hva filmer jeg har sett fortiden. På torsdag så jeg What men want, på kino med noen venniner. Og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ikke husker sist jeg lo så mye på kino. (Spoiler)Den handler om en dame som ikke helt forstår seg på menn, og plutselig får en “gave” etter at hun slår hodet sitt. Hun kan altså høre menn sine tanker, og bruker gaven sin mot menn. Først klarer hun og ødelegge alt, men som alltid på en amerikansk film, ordner alt seg (And they live happily ever after).

What men want er en film som er verdt å dra på kino for å få sett. Jeg fikk og sett Isn’t it romantic i dag, hadde sett frem til å se den. Men skal være ærlig å si at den skuffet litt. Det som var litt morsomt, er at begge filmene har noe til felles. Begge hovedrollene slår hodet, og ting endrer seg. Og selvfølgelig en lykkelig slutt.

(Spoiler) Isn’t it romantic handler om en dame som hater romantiske filmer, og ikke har troen på de. Og etter at hun slår hodet, ender hun opp i en romantisk film (inni hodet, mens hun er i koma). Hvor alt er perfekt. Men mye skjer og hun finner tilslutt ut at …………. . (Skal ikke røpe alt) Uansett alt ender selvfølgelig med “And they live happily ever after”.

Så skal dere på en av de filmene, gå på What men want!

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg