PÅ MANDAG BLIR DET OFFISIELT

Hola,

Det er så deilig at Mandag er rett rundt hjørne. Til vanlig er jeg ikke noe stor fan av Mandager, men denne blir bra… Da får jeg endelig belønningen for lange og harde dager med papirarbeid, hat og frustrasjon.

Har alltid prøvd å fokusere på at det har lagt en belønning bak alt slitet, men har ikke alltid vært like lett. Men nå er jeg bare 3 dager ifra, og jeg gleder meg masse. Fortsatt endel som skal fikses, men det er bare «små ting» i forhold til alt annet.

I dag hadde jeg en kjempe fin park dag med Martine, vi besøkte først Epcot, prøvde ut en aprikos prosecco og spiste vegansk burger på en ny spise plass som nettopp har åpnet. Også hilste vi på noen venner, før vi dro videre til Magic Kingdom hvor vi tok favoritt karusellen vår, så på typisk Disney show og avsluttet dagen med litt sushi…  En perfekt og koselig dag!!!

I morgen skal vi til Universal og ha en hel dag der, og siden vi har lyst til å ta en ny Harry Potter karusell som ofte har opp til 3-timers vente kø. Så skal vi møte opp før åpning, slik at vi forhåpentligvis ikke må stå mer enn 1 timer i kø. Så ønsk oss lykke til med det, gruer meg allerede til å stå opp…..

 

0 kommentarer

Siste innlegg