EN USIKKER FREMTID

// Lokal tid : 9:35

Hola,

Hva er grunnen til at jeg lever, hva er målet med livet mitt og hva ønsker jeg å oppnå? Jeg har planer og ting jeg vil oppnå, men alt er liksom mye mer usikkert nå enn da jeg var med på disney programmet og mellom programmene.

Jeg visste liksom at fra mitt første program i 2013, at jeg skulle tilbake på to programmer til og det var ganske bestemt og sikkert, siden jeg var velkommen tilbake. Mens nå har jeg planer, men ting er ikke like sikkert og jeg føler at planene mine er mye mer truet enn før.

Disney var en trygghet som jeg trengte, enn trygghet som har vært deilig å ha alle disse årene. Men igjen så er det vel på tide å gå ut av komfortsonen og utfordre meg selv og mine muligheter her i livet, Jeg tenker at uansett hvor gammel og hvor i livet man er, så er det viktig å utfordre seg selv til det bedre. Eksempelvis som å lære seg et nytt språk selv om man ikke egentlig trenger det, flytte til en ny by bare for å endre hverdagen og ta en spontatur til en plass du har hatt lyst til å dra til lenge, men som aldri har vært en priotering.

Photo by : Michelle Daae / micchii

Jeg skal være ærlig og si at jeg er en kontrollfreak, og før følte jeg hele livet mitt kom til å gå til helvete om ikke ting ble akkurat som jeg hadde planlagt det, mens nå føler jeg at spesielt dette siste året har jeg klart å få en bedre innstilling. Jeg har prøvd å godta at ikke alt her i livet  vil gå min vei, og heller forkusere på de fine tingene i livet og alltid tenke positivt. Det villeste er at jeg føler alt går min vei mye mer nå enn før nå som jeg har endret min innstilling litt. Jeg møter selvfølgelig litt motstand i blant, men jeg ha rogså erfart at ting ordner seg alltid til slutt! – En fornøyd Lopez er en lykkelig Lopez… lol.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg