VENDER SNUTEN MOT MEXICO I MORGEN

Hy,

Det skal virkelig bli deilig å komme seg noen dager vekk ifra Orlando nå! Har vært ganske lei jobben nå en stund, og har bare ventet på å bli frisk, komme seg litt vekk og hvile ut.. Det har vært utrolig hardt å stå opp hver dag, gå på jobb, og ikke ha noe liv utenom jobb.

Jeg drar på 5 dagers tur til Cancun med min søte og kjære lillesøster! Vi skal på alt inkludert hotel, bade og sole hver eneste dag. Vist jeg ikke er uthvilt etter denne ferie, så begynner jeg å lure på hva som feiler meg.

Men nok syting, siden sist har jeg faktisk vært en liten tur innom New Orleans. Skal blogge om det i morgen, har så utrolig mange fine bilder som jeg vil vise dere. Jeg har og begynt å ta B12 vitaminer som hjelper på både humør og helse. Har vist nok hatt en stor mangel på b12 vitaminer, noe som kan lett skje når man ikke spiser kjøtt. Og er vegetarianer, (spiser sushi iblandt, så ikke 100% vegetarianer)

Nå må jeg faktisk slappe av litt før jeg skal hente Sofie om 3 timer. Blir ikke noe søvn på meg i natt, men det går helt fint!

 Håper dere får en fantastisk dag.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg