NEED TO KILL THE SELF HATE

//Lokal Tid: 17:25

Hola,

De dagene her går virkelig fort, på en måte jeg ikke liker. Jeg hadde liksom så mange planer, så mye jeg vil få gjort. Men slik har ikke det gått. De dagene jeg jobber, så går dagen bare i jobb. Jeg sover frem til 1 timer før jeg skal være på jobb, og når jeg er ferdig i 11-tiden, da er det rett hjem og sove. 

Jeg har faktisk hatt tre dager fri nå, men siden jeg jobbet dobbel på lørdag og hadde begynt å bli litt små syk, så endte de dagene her opp med at jeg bare har latet meg. Har virkelig ikke hatt lysten eller energien til å gjøre så masse. Nå var jeg heldigvis litt med Breegan i går. Vi dro en liten tur til Celebration, en søt liten “mini by” hvor de har gode restauranter, søte jule dekorasjoner, Chanel sin yndlings hundebutikk og ikke minst på denne tiden så snør det der. Eller rettere sagt det “bobler snør”. Synes alikavel det er ganske søtt, selv om det ikke er ekte snø.

Siden sist har jeg tatt litt av på shoppings fronten når det kom til Black Friday, skal lage et eget innlegg om det. Nå skal jeg prøve å komme meg ut av sengen, dra til butikken også lage meg vegetar taco. Har hatt lyst på taco noen dager nå, og tenkte at i dag passer det fint.

Tenker og at jeg må begynne å lage en plan for å få styr på livet mitt igjen, for nå går det bare i jobb og self hate.

Processed with VSCO with m3 preset

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


1 kommentar

Siste innlegg