BESTE FOLKESLAGET : AMERIKANERE

//Lokal tid: 18:30

Hola,

Nei, jeg har ikke glemt dere. Det har bare vært noen utrolige hektiske dager, siden jeg sjekket inn på mandag. Først og fremst, så må jeg bare informere dere om at jeg fikk leiligheten jeg ville ha, og den var til og med renovert. Så nå bor jeg med to italienere som er super koselig, og har hele soverommet for meg selv, siden jeg ikke har fått en roomate enda. Noe som passet meg perfekt. 

Jeg hadde jo masse ting lagret oppi en garasje med bilen min, også klarte jeg på en eller annen måte og ta med meg to fulle kofferter fra Norge. Så jeg har nå drevet på med utpakking og styling av rommet siden jeg flyttet inn på mandag. Normalt når man begynner på programmet, så har ikke man så mye ting og rommet er ganske tomt. Men hos meg ser det ut som jeg allerede har bodd her et helt år. Men var mye greier jeg kastet, som jeg ikke har peiling på hvorfor jeg har tatt vare på. Skal ta bilder av rommet og leiligheten når jeg er helt ferdig med dekorasjon.

Processed with VSCO with m3 preset

Så ja, både mandag og tirsdag gikk til å pakke ut. Jeg var og innom garasjen min på Tirsdag og skulle få bilen min til å fungere. Den har jo stått lenge uten og blitt kjørt. Så batteriet var selvfølgelig helt dødt. Kom meg seriøst ikke inn i bilen, og lå meg nesten ned for å grine når “garasje naboen” min kom. Første gang jeg har møtt han, og jeg er så utrolig takknemlig for at han kom. Han klarte først å få meg inn i bilen. Og etter at road service hadde vært der og startet opp bilen, og det viste seg at batteriet mitt var helt dødt aka jeg måtte kjøpe et nytt. Da hjelpte han meg og putte det på plass, og sjekket at alt var bra med bilen. Og ikke nok med det, bilen var ganske skitten og full av støv, så han tok frem både støvsuger og kluten og vasket hele bilen min!.

Er det nå jeg skal si at jeg elsker AMERIKANERE? Han er bare en av mange amerikanere som har fått meg til og smile, siden jeg flyttet tilbake til Orlando. Folk har så mye mer positiv energi som virkelig smitter. Folk er utrolig hyggelig, og gjør alt for å kunne være til hjelp. 

Utenom alt som angår flytting/ pakke ut og bil trøbbel, så har jeg kost meg masse. Har vært med Camilla & Co, blitt godt kjent med de jeg bor med og var på kino i går med “lillesøsteren” min Sofie og så A star is born. En utrolig god film! 

Processed with VSCO with m3 preset

I dag har jeg faktisk vært på “Disney skole”, og siden jeg ikke fikk sove så mye i natt, så er jeg ganske så tappet for energi nå. Skal ta meg en liten powernap, før jeg må levere leie bilen. Blir hvertfall en tidlig kveld, siden jeg må tidlig opp og fikse papirarbeid for å kunne kjøre MIN bil igjen.

Håper dere har hatt noen fine dager, vi snakkes….. 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg