IT’S PUMPKIN TIME

//Lokal tid: 23.30

Hola,

I dag følte jeg virkelig at jetlaget kicket inn.. Når jeg våknet klokken 12 i dag, føltes det ut som om jeg hadde drikket en hel flaske vin i går. Men ble fort bra igjen, etter en lett vannmelon frokost, etterfulgt av en time ved svømme basenget. 

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Har vært veldig mye kos med guttene og Camilla i dag. Lincoln & Jaxon er virkelig de søteste, så herlig og kosete. Noe som er positivt for meg, siden jeg ikke har Chanel lengre. Vi var å besøkte en Pumpkin patch, som var veldig koselig. Tok bilder av pumpkins, spiste mexicansk mat og guttene fikk ri på hest, kose med dyr og hoppe i hoppeslått. Var gøyt å få litt høst stemning, før julen snart ringes inn. Her i USA er jo det hvertfall jul og jule dekorasjon fra 1 November, så det blir en lang men fin jul/vinter i år.

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Var og innom flyplassen og fikk meg en ny leiebil. Føler virkelig pengene bare renner ut for tiden, så jeg gleder meg masse til å begynne på jobb, og tjene penger. Første lønningene går nok rett ut i regnnger, men det er jo min egen feil.

Håper alle hadde en fin lørdag ♥ Legger ved noen bilder fra dagen.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg