BACK HOME IN ORLANDO

//Lokal tid: 17:55

Hola,

Da var jeg faktisk her! I Orlando, USA som er mitt andre hjem. Det føles ikke helt virkelig enda, men det kommer nok snart snikende. Flyturen… Nei, først og fremst er det CHANEL jeg skal prate om. Det var helt forferdelig å dra fra henne, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg måtte ta på meg solbriller, for å la tårene renne. Hadde heldigvis en utrolig koselig morgen frokost, med henne og fire personer som betyr mye for meg. Så det var deilig, å ha en avslappende siste tid med de nærmeste..

Kjenner at jeg faktisk ikke har innsett at jeg ikke skal se de på 13 måneder, i mitt hode er jeg bare på en liten ferie akkuratt nå. Men hvertfall, flyturen tok forever som vanlig. Men jeg satt heldigvis ved siden av en typisk amerikansk gentleman, og vi hadde ingen imellom oss aka større plass for oss. Han var veldig hyggelig, delte både chips og en hjelpende hånd hver gang jeg skulle oppi kofferten min. Så det var en god start på oppholdet.

MEN, med min karma så måtte jo noe gå galt. Flyet ble tilsammen 1 time forsinket, som gjorde at der jeg skulle leie bil var stengt. Så jeg måtte punge ut 407$, for å leie en siste liten bil for to dager. UTROLIG kjipe penger. Men jeg hadde ikke nett på tlf, så jeg kunne ikke få tak i en Uber. Og jeg ville bare hjem, bare komme meg vekk fra flyplassen. Humøret mitt gikk heldigvis opp når jeg endelig kom meg til Camilla, og fikk litt tid med henne før vi gikk å la oss.

Processed with VSCO with f2 preset

(Kjøpt inn noen forskjellige sunne drikker jeg skal prøve, de var ganske dyrt. Men det er jo vanlig her i USA at alt det sunne er dyrer enn junk food osv)Processed with VSCO with f2 preset

I dag har jeg faktisk vært veldig flink. Har fått gjort alt som sto på timeplanen, og noen ekstra ting. Først måtte jeg kjøre en time, for å bruke 5 minutter på å åpne en sak & noe papirarbeid. (Jeg ble tatt av politiet for å kjøre for fort, og ikke betalt vei avgift). Så på bare den lille tingen, brukte jeg 2 timer på. Etterpå fikk jeg fikset mobil abonnement, levert disney id slik at jeg kan få et nytt,  besøkt en kompis, handlet og ikke minst fått fransk pedikyr.

Skal være ærlig å si at jeg følte meg plutselig veldig voksen, når jeg kjørte rundt og krysset av den ene etter den andre tingen på listen. Men det er vel sikkert positivt på en måte.

Nå skal jeg hvertfall spise litt, og ta en kald dusj før familien kommer hjem. Håper dere alle har hatt en fantastisk dag. Ps. Det er 30grader her…Tenkte jeg bare skulle si det.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg