HINT OF GLAM

Hola,

Da er vi endelig kommet oss hjem, jeg fikk være med på å feire bursdagen til Katerina og Chanel er hjemme trygt i armene mine igjen. Og der skal hun være frem til torsdag. Dagene på Kreta ble utrolig slappe, men jeg er evig takknemlig for det. Var deilig å virkelig bare slappe av og spare opp energien til nå. Det er mye som skal gjøres før jeg drar, og deilig å ha energi for det.

Processed with VSCO with f2 preset

Siste dagen vår på Kreta, tok vi oss en tur inn til Chania igjen, hvor jeg tok helt av på shoppings fronten. Jeg skulle jo IKKE bruke penger på ferien. Men vel, jeg er noen tusen i minus nå. Men brukte det amerikanske korte mintt, så de pengene får jeg deale med når jeg kommer ned dit. 

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Kjøpte selvfølgelig en ny pandora charm, siden jeg kjøper en charm fra alle plassene/ landene jeg besøker. Men denne gangen ble det to, siden jeg var i shoppings humør og siden jeg ikke klarte å bestemme meg. Kjøpte også endel øreringer som er i sølv aka jeg kan bruke de siden jeg er allergisk. Også kjøpte jeg verden søteste ananas ring i gull, og et armbånd med typisk gresk stil. 

Fikk og endelig kjøpt meg nye birkenstock sandaler, hvor jeg sparte rundt 300kr på å kjøpe de der og ikke i Norge. De er veldig bra for føttene mine siden jeg er platfot, så kanskje ikke lommeboken ble så fornøyd. Men føttene mine ble.

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

(Mine fine Pandora Charms som har joinet familien)

Uansett, dette ble et veldig kort innlegg. Men får besøk av Katerina & Michelle nå, siden vi skal planlegge USA turen som vi skal på etter jeg er ferdig på programmet. Vet at det er over 1 år til, men vi kommer jo ikke til å få tid til å planlegge før reisen igjen, og tiden går fort.

Håper dere har hatt en fantastisk Søndag ♥

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg