THE COUNTDOWN HAS STARTED

 

//Lokal tid: 16:50

Hola,

Nå har virkelig nedtellingen til jeg flytter begynt. I dag er det bare 8 dager til jeg flytter til USA, og 12 dager til jeg flytter inn på housing og begynner mitt 3 og siste disney program. Det begynner å gå opp for meg, og den nervøse siden av magefølelsen har gått helt bort. Nå gleder jeg meg bare mye!. Har pratet endel meg venner og familie som gleder seg til jeg kommer. Og kjenner at det hjelpte mye på nervene.

Så det er bare glade tanker og gode sommerfugler i magen fortiden. Det eneste jeg ikke har helt kontroll på, er hvor jeg ender opp med å bo. Men prøver å bare fokusere på at jeg klarer nok å få fikset det på en måte. Jeg får ting ofte som jeg vil, men jeg får det ALDRI servert på et gullfat. Det må alltid jobbes for.

Skal ha en nedtelling på instagram med bilder fra mine to andre program, så hold dere oppdatert på instagram :  SILJE.S.LOPEZ  ♥

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


1 kommentar

Siste innlegg