EN NYDELIG DAG I CHANIA

//Lokal tid: 22:50

Hola,

I dag kom vi oss endelig ut av hotellet, og tok oss en tur til Chania. Veldig glad for det, for jeg klarte og sove til langt ut på dagen, fikk ikke trent eller solet meg. Hadde egentlig uansett bestemt meg for å ta en sole fri dag, eller bare badet litt. Men kroppen min ville vistnok ingenting i dag. Så det var bra at vi kom oss ut, og fikk gjort noe annet, enn det vi allerede har gjort de to siste dagene. Og jeg tror faktisk jeg hadde blitt deprimert, om jeg ikke hadde fått noe ut av dagen. Ja det er ferie, og det er lov til å slappe av. Men jeg liker og utforske landet og plassene jeg er på, og da er ikke det greit å bruke hele dagen på og sove.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Hvertfall vi dro til Chania rundt klokken fem, og fikk med oss en veldig fin solnegang. Tuslet rundt, og spiste på en veldig populær restaurant ( Tamam), maten var god, men vi var utrolig uheldig å få en skirkende unge bak oss. Så jeg spiste fort opp, og ville bare gå videre. Vi drar nok tilbake og utforsker plassen mer på fredag, siden det er vår siste dag her.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Nå har jeg stappet i meg 600mg med smertestiller, og skal prøve å få lest litt i boken min før jeg legger meg. Forhåpentligvis er både hodepine og magekrampen min vekke i morgen.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Håper dere alle har hatt en utrolig fin dag, vi snakkes i morgen ♥

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


4 kommentarer

Siste innlegg