CHILLING IT AS ALWAYS

                                                                                                                                          //Lokal tid: 17:25

Hi,

Dag to begynner å nærme seg slutten her på Kreta, og som i går har det vært en utrolig rolig og deilig dag. Eneste er at jeg ikke sov så godt i natt, pågrunn av noen forferdelige puter. Jeg har seks myke puter i min seng hjemme, og her får jeg to knall harde puter. Ikke helt min stil! Så det var ikke så lett og stå opp i dag, men jeg er jo på ferie, så det er ikke verdens undergang at jeg sov litt lengre enn planlagt.

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Er faktisk litt stolt over meg selv i dag, når jeg lå på stranden i dag, klarte jeg å lese litt i boken jeg hadde tatt med meg. Jeg er verdens dårligste når det kommer til å lese bøker, så det var et STORT steg for meg. Haha

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Vi har bestemt oss for å bare nyte hele denne dagen og på hotellet, og heller dra inn til byen og se oss litt rundt de andre dagene. Synes det er deilig å bare chille på hotellet faktisk. Husker at når Martine og meg var på Punta Cana, Dominikanske Republikk. Da chillet vi bare på hotellet alle dagene, vi gikk bokstavelig talt ikke ut ifra hotellet på hele oppholdet vårt på Punta Cana.. Gode minner!

Processed with VSCO with f2 preset

Men nå skal vi ut og spise, så snakkes i morgen.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


6 kommentarer

Siste innlegg