ΝΕΑ ΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΚΡΕΤΑ

ΝΕΑ ΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΚΡΕΤΑ – NYDELIG DAG PÅ KRETA                                                                                            // Lokal tid: 16:44

Hi,

Processed with VSCO with m3 preset

Etter en kjedelig flytur, kom vi endelig frem til Chania,Kreta i går kveld. Dagen i dag har vært veldig avslappende, som var grunnen til at vi dro hit. Vi har heldigvis Lidl som næremeste nabo, så vi tok en tur bort dit og kjøpte inn frokost. Min frokost ble ganske kjedelig i dag, men planen min er å være på detox denne uken, med noen små unntak selvfølgelig. Så blir en vegansk uke, med noen unntak når det kommer til melkeprodukter (har en svakhet for ost). Og selvfølgelig ikke noen søtsaker. Så det blir en sunn ferie, med både detox drikke og te. Med kanskje et eller to rødvinsglass som unntak i løpet av uken.

Processed with VSCO with m3 preset

Ellers har jeg dippet med i saltvann på stranden, og solt meg. Nå skal jeg nyte noen timer på altanen, dermed blir det en lett middag før en tidlig kveld. Planen er å stå opp tidlig for å se sol oppgangen i morgen. Håper dere har en nydelig dag

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg