WELCOME OCTOBER, I’M READY

Hi,

Til vanlig har aldri oktober vært en favoritt måned, heller vært en måned jeg har forbinnet med mørke og triste tider. Men i år er denne måneden, blitt en favoritt som jeg er glad endelig har begynt. Jeg skal tross alt flytte tilbake til USA, noe jeg har ventet på i 15 måneder nå. Ikke bare skal jeg flytte til USA, men jeg skal på familie ferie til Kreta med mamma, som også blir veldig bra. 

Men bak alt dette, så er det og en dose av tristhet. Det blir jo utrolig trist å skulle forlate både familie, venner og spesielt Chanel.

Uansett, Oktober kommer til å bli en bra måned, selv om den startet med at jeg bare har lagt framfor tv’en i hele dag, sett på gossip girl. I morgen skal jeg hvertfall til byn, kjøpe min første pumpkin spice latte på starbucks, og spise kvelds med to venniner av meg. 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg