AMAZING MOJITO WEEKEND

Hi,

Kan med hånden på hjerte, si at denne helgen, var mye bedre en forrige helg. Fredag til Søndag forrige helg var jeg bare hjemme, dårlig og så på filmer. Mens denne helgen har vært fylt av latter, smil, god mat, drikke, venner og gode nye minner.

Processed with VSCO with m3 preset

Det er deilig å kunne sitte her i dag, og føle at jeg har fått gjort noe denne helgen. På fredag hadde jeg to venniner over på middag, vi spiste nacho, drakk mojitos og hadde en utrolig koselig kveld.

Og på lørdag kom Martine på overnattings besøk, og vi gjorde som vi alltid gjør. Vi så  x antall gossip girl episoder, spiste quesadilla, drakk mojito og delte en hel Ben & Jerry Cookie doug. Veldig typisk oss for å si det slik. Men slik går det når vi nesten ikke har sett hverandre, siden vi var ferdig med jobben i Disney.

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Det er faktisk bare 19 dager igjen, til jeg flytter tilbake til USA nå. Og 23 dager til jeg flytter tilbake til “disney bobblen” min. Kjenner jeg har endel blandede følelser angående temaet. Men alt i alt gleder jeg meg mest……                              

Processed with VSCO with m3 preset

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


          

4 kommentarer

Siste innlegg