DET ER BADETID

Er det noe Chanel ikke liker, så er det å bade. Siden hun var en liten valp, har hun hatet å måtte vaske seg. Husker den første uken jeg hadde henne, så lå hun bare oppå brystet mitt nesten hele tiden og sov. (GODE TIDER). Så jeg prøvde å dusje med henne inntil meg. Kan bare si det slik, jeg hadde mange kloremerker på kroppen etter den dusjen. Så det skjedde aldri igjen.

Men etterhvert begynte jeg heller å vaske henne i vasken, og maserte shampoen inn. Da begynte hun heldigvis å roe seg litt ned, og noen ganger var det så pass greit at hun koste seg. Og det gjør hun heldigvis fremdeles, selv om vi har dagene hun bare er umulig, som en liten unge.

Det beste med hele badingen, er nok når hun kommer opp og jeg tukler henne inn i håndkle. Da er hun glad, og ligger i armene mine, sover og lager kose lyder. Kan man få en mer perfekt pomme? Det tror ikke jeg!

Må komme meg i seng, så vi snakkes i morgen.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


4 kommentarer

Siste innlegg