WALT DISNEY WORLD VAR MYE BEDRE

Sist gang jeg var i Disney i Tokyo, så var jeg utrolig dårlig på å få tatt bilder. Så denne gangen var jeg mye flinkere. Er ikke akkuratt en proff fotograf, det kan man lett se. Men føler ikke at de ble stygge akkuratt, så det må jo være positivt. 

Dette var faktisk den fjerde parken (forskjellige områder) jeg var i. Først var jeg selvfølgelig i Magic Kingdom, som på en måte blir min “homebase” siden det er der jeg har vært mest. Så var jeg en liten tur innom Disneyland i California, som er den opprinnelige Disneyparken. Følte at Disneyland på en måte bare var en mini kopi av Magic Kingdom. Men det er heller Magic Kingdom som er en større kopi. Når det kommer til Tokyo disneyland, så følte jeg at den var ganske lik Magic Kingdom. Var til og med det samme slotte. Mens Disneyland Paris som jeg var i nå, var igjen en kopi av Disneyland i California bare med et annet slott.

Så nå har jeg bare Hong Kong Disneyland, og den nye disneyparken i Shanghai. Shanghai Disneyland, skal vist nok skille seg veldig ut. Så gleder meg masse!! Men nok om dette disney prate.

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


1 kommentar

Siste innlegg