OOPS I DID IT AGAIN

Er det noe som har vært veldig bra denne sommeren. Så er det konsertene jeg har vært på, shakira, Beyonce & Jay-Z også to Britney Spears & Pitbull konserter!! Skal være ærlig å si at jeg koste meg mest på Shakira konserten, der sto vi helt fremme hadde den beste utsikten og kunne kose oss med drinkene. På alle de andre konsertene sto vi ganske skvist, det var varmt og f.eks Beyonce sine fan var helt gal. Dyttet og presset så sykt mye! Så neste gang jeg skal på en slik konsert, så skal jeg ha sitte plasser. 

Nå blir ikke neste konsert før i November, når meg og Sofie skal ta oss en tur til St. Petersburg i Florida og se Christina Aguilera. Det blir nok en super bra konsert. Også etterhvert tenkte jeg å se Ariana Grande igjen, hun skal jo ut på turne allerede i begynnelsen av 2019. Men nok om det, her er noen bilder fra konsertene denne sommeren. (Bilder tatt av Steffen Fox)

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with b5 preset

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg