SKULLE HATT MER TID

Kjenner at jeg savner alle turene og landene jeg reiste til sist sommer. Jeg fikk alt for lite tid i hvert land, og jeg skulle gjerne sett mer og opplevd mer i vært land. Så ja, jeg har vært i mange land, men føler jeg trenger og dra tilbake til nesten hvert eneste, bare fordi jeg gikk glipp av mye og fortsatt har mye jeg vil se.

Eneste landet jeg ikke trenger og dra tilbake til, er Punta Cana i den Dominican Republic. Punta Cana var en typisk “Gran Canaria” feriested, var ikke så mye og gjøre, bare de vanlige aktivitetene som vannski osv. Ikke ta meg feil, vi trengte virkelig 3 dager og bare slikke sol og ikke gjøre noe. Men neste gang jeg drar til den Dominican Republic, blir det nok en annen by. Ligger ved en liten bildestrøm av bilder fra Roma, en nydelig by som jeg skal tilbake til en gang.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg