KAKE TIL FOLKET

Som jeg nevnte i et innlegg, så laget jeg altså kake til kollegaene mine når vi hadde tips fest. Jeg liker jo å lage personlige kaker, og fant fort ut at det ville bli gøyt å lage arbeidsplassen vår, altså det fine hvite bryggehuset som det står Baker Brun på. Vet ikke om jeg har nevnt det på bloggen, men det er alltså Baker Brun på bryggen jeg jobber på for tiden, men har bare to uker igjen. Som er litt trist, men det skal bli veldig godt med en ferie.

Jeg har laget mange kaker opp igjennom årene, men dette må være en av de kakene jeg ble mest fornøyd med. Klikket ikke like mange ganger, som jeg til vanlig pleier å gjøre. Blir alltid minst en gang per kake, jeg bare har lyst til å hive den igjennom veggen. Men denne gangen klarte jeg å holde pusten, telle til tre og fortsette. Men nå har jeg selvfølgelig lært mye av alle feilene jeg til vanlig har pleid å gjøre. 

Er det noe jeg ikke har, så er det tolmodighet. Vet ikke hvor mange ganger, jeg har begynt å sitte sammen kaken, som fører til at fyllet bare har smeltet aka det blir mye søl. Men nå har jeg lært, og la kaken få en time “hvilepause”. STOLT

Når det kommer til kake oppskriften, så elsker jeg oppskriftene til PASSIONFORBAKING, hun er virkelig dronningen når det kommer til å bake. Så sjokolade kaken jeg laget finner du HER, og fyllet finner du HER (Men tilsatte ikke kaffe).Jeg fylt og kaken med litt bringebær. 

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg