ET HEKTISK LIV

Grunnen for at jeg ikke har blogget på endel dager, er selvfølgelig fordi jeg ikke har hatt noe energi til overs. Siden sist har jeg hatt en hektisk og nesten litt slitsom ferie i Paris. Rett tilbake på jobb, og en koselig tips fest med de jeg jobber med. Alt i alt har jeg jo hatt det gøyt, men kan virkelig kjenne på kroppen at det ble litt for mye. Uansett om jeg fikk åtte timer søvn, så følte jeg meg aldri helt uthvilt. Og kostholdet mitt gikk ganske til helvette, så energien jeg fikk fra å være sunn bare forsvant totalt. Så jeg har lært at den følelsen av å ha mye energi, og føle seg vell. Er mye mer verdt og bedre enn en bolle, eller en bit sjokolade. Altså jeg skal rett tilbake til mitt nye kosthold.

Før jeg dro på tirsdag, hadde jeg selvfølgelig allerede jobbet endel dager på rad, og var allerede ganske sliten. Så det hjelpte ikke akkurat å måtte stå super tidlig opp på tirsdag, stresse igjennom hele dagen, siden vi måtte få sett alt på listen og ikke minst være på konserten før klokken åtte. Det som og var litt trist var at vi ikke rakk å komme oss til konserten før klokken åtte, og jeg fikk bare med meg Pitbull si “Mr.Worldwide inn & out,Adios mi amigos,, og jeg hadde jo gledet meg masse til å se han. Så da måtte jeg trøste drikke litt, både fordi jeg trengte energi og for at jeg ikke fikk se han igjen. Så det ble litt for mange drinker den kvelden, og jeg hadde et lite sammenbrudd på hotel gulvet siden jeg ikke fant mobilen min. Men nei jeg var ikke full, bare brisen.. Og jeg kan være  litt dramatisk til tider.

Onsdagen skulle vi kjempe tidlig opp, og dra til Disneyland Paris. Vi sto ikke opp før klokken tolv på ettermiddagen, var på Disneyland rundt to tiden og hadde bare fem timer der. Men vi fikk faktisk sett litt, og angret fort på at vi tok en raid som gikk veldig fort, og snurret opp ned, som var forferdelig. Så kan med hånden på hjerte si at jeg ble veldig dårlig. Måtte bare le av oss, når vi så på hverandre i begynnelsen av turen og bare “hva faen er det vi gjør nå, dette er jo ikke smart,,. Men gjort var gjort og det ble minst en time hvilepause på en kafe før vi kom oss videre.

Når vi landet i Oslo klokken 12 på kvelden, var jeg så heldig (NOT) å måtte tilbringe hele kvelden på Gardemoen, siden flyet til Bergen ikke gikk før klokken syv om morningen. Det ble en lang kveld for å si det slik. Så når jeg kom hjem klokken åtte på morningen, plukket jeg opp Chanel, hev av meg klærne og sov til klokken 8 på kvelden. (Ja mamma hentet Chanel, slik at hun fikk både mat og tur). Og ikke nok med det, klokken åtte på kvelden måtte jeg stå opp, å begynne å lage kaken til tips festen som skulle være på fredag etter jobb. Det tok meg endel timer, ble vel ferdig i fire tiden på natten om jeg husker rett. Også var det selvfølgelig tidlig opp og på jobb fredag, og rett på tipsfesten etterpå.

Så å ha fri i dag, var utrolig deilig. Jobbet fra syv om morningen i går, og sovnet allerede klokken seks, frem til klokken tolv i dag. Så jeg trengte virkelig å bare hvile ut.

Skulle gjerne skrevet mye mer, men jeg må altså opp klokken fem i natt, siden jeg skal på dagstur til Oslo i morgen for å fikse meg visum til USA. Lander klokken syv, og skal har time på ambassaden allerede halv ni. WISH ME LUCK.. Så vi snakkes i morgen. Sov godt

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg