MINE FAVORITTER

Er det noe jeg digger, og som fort egentlig blir en dårlig vane… Så er det å ligge seg godt under dynen, gjerne med noe godt og se på serier..  Hva er bedre enn det liksom? (så mye annet) men alikavell, det er godt å kose seg i “komfort sonen” og bare ikke tenke på noe. Jeg er en person som tenker mye, og gjerne på en ting om og om igjen.

Så det å da gå inn i en liten serie boble, hvor det eneste du trenger å tenke på er å putte godsakene i munnen og drømme deg inn i serien. Er utrolig behagelig til tider. Dere har vell selv de tidene man bare vil chille og ikke gjøre noe annet?

Uansett, har dere sett noen av seriene jeg ser på? Kommer nok til å se at Game of Thrones ikke er på listen min.. Har bare kommet meg til andre sesong, og har liksom ikke fått helt dilla på den som alle andre.. Men det skjer nok en gang.

Hvertfall her kommer noen av yndlings seriene mine…… 

PRETTY LITTLE LIARS

GOSSIP GIRL 

VAMPIRE DIARIES 

THE ORIGINALS

SEX & THE CITY

THE BOLD TYPE 

SHADES OF BLUE

REVENGE

KEEPING UP WITH THE KARDASHIANS

THE ROYALS

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg