EN BEDRE LIVSSTIL

Er det noe som gir deg en skikkelig kickstart på dagen, så er det en god og sunn frokost smoothie bolle. Den jeg har pleid å lage består av gresk yoghurt, blåbære, jordbær & acai med gojibær og mandel toppings. Kjempe lett…

Jeg har forandret livsstilen min totalt fortiden, og trives veldig godt meg det. Men jobber fremdeles med det å skulle finne ut hvordan jeg skal holde den i lengden altså en balanse. Til nå har det gått mest i juice og smoothies, men jeg vil jo gjerne begynne å spise pasta,ris og brød etterhvert uten at jeg skal legge på meg 10kg. Men tenker at så lenge jeg ikke spiser en liter med is, og en hel sjokolade plate. Så er jo jeg godt påvei.

Q: HAR DU EN FAVORITT FROKOST?

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg