BARE 1 UKE IGJEN

Neste tirsdag/onsdag skal jeg til Frankrike,Paris og ikke minst Disneyland Paris for første gang. Jeg gleder meg utrolig mye, og har en lang liste over ting jeg vil se. Så er veldig synd at vi ikke har så mye tid som jeg skulle ønsket. Vi lander ikke før rundt klokken 11, og skal på konsert allerede klokken 6. Så det gir oss vell rundt bare 5 timer på å se byen og spise før konserten. 

(Bilde lånt fra HER

Ja vi har hele onsdag i Paris, men da skal vi besøke DISNEYLAND PARIS!!!!! Men har begynt å tenke på at vi kanskje burde heller se noen plasser i Paris før vi drar til Disney, siden vi ikke får tid til alt på tirsdagen. 

(Bilde lånt fra Disney)

Konserten vi skal på er selvfølgelig Britney Spears & Pitbull igjen, gleder meg masse. Men tenker at det ikke er like viktig for meg å skulle stå nærmt scenen denne gangen, siden jeg allerede har sett showet. 

 

Hvertfall ting jeg vil se er :

♥ Eiffel tårnet

♥ Notre-Dame de Paris

♥ Arch de Triompe

♥ Disneyland Paris

♥ Ladureé hovedbutikk

♥ Pandora (Må kjøpe Eiffel tårnet charmen)

♥Louvre Pyramid

♥ Point Alexandre III

Noen anbefalinger? Husk at jeg har veldig lite tid i Paris.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


4 kommentarer
    1. Du rekker dessverre ikke alt det pga avstander. Tips: Finn frem et kart og lag en passelig rute som du vet du rekker. Louvre ligger ikke langt unna Orsay og Notre Dame feks. Trimfbuen er ikke langt unna Concord, Aleksanderbro, mm. Eiffel ligger rett overfor palasset. Ja, det er så mye å se i Paris. Etter 8 dager var vi ferdige. Se min blogg om du vil se bilder 🙂 Ha en fin dag!

    2. Da vi var i Paris fant vi ut at Eiffeltårnet ligger et stykke unna alt det andre. Jeg ville nokk tatt taxi båt med en gang opp til Notre Dame og heler oppholde meg der oppe. Der er det korte avstander til disse andre stedene. Eiffeltårnet ligger liksom litt for seg selv.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg