JOBBER FOR MYE?

Hi,

God kveld, blir et seint blogg innlegg som vanlig. Men slik går det når mye skal gjøres, når man først har fri fra jobb. Jeg jobber jo så mye som mulig, som ender med at jeg ikke har mye fri. Problemet er at når jeg først har fri, så kan jeg egentlig ikke bare late meg hele dagen. Jeg er veldig dårlig til å gjøre ting før jobb, så  jeg har utrolig mye som må gjøres den ene dagen jeg har fri. Kanskje egentlig litt dumt at jeg trives så godt på jobb?. NEI.

Jeg er utrolig glad for at jeg trives på jobb, noe som gjør at jeg kommer meg lettere igjennom dagen. Ja jeg skulle ønsket jeg heller bare hadde hatt fri og reist hele sommeren, men jeg er desperat når det kommer til penger akkuratt nå.Slik går det når man tar seg 10 måneder fri fra å jobbe.

Skal heldigvis ha en måned fri før jeg flytter tilbake til USA, så da får jeg mer kvalitetstid med venner & familie. Jeg har jo f.eks ikke nesten sett bestevenninen min Martine, som jeg så hver eneste dag når vi bodde sammen i USA, og andre venner + fadderbarn. Men igjen så har jeg jo blitt veldig glad i endel av de jeg jobber med. Så jeg føler liksom at ja jeg er på jobb, men er samtidig sosial med venner.

Men skal være ærlig å si at jeg har veldig dårlig samvittighet, for å ha nedpriotert venner og familie. Men jeg skal prøve å skjerpe meg, de to siste månedene jeg er her.

(Chanel vill selvfølgelig være med, på å vaske klær) 

Jeg har nå hvertfal fått gjort endel i dag, fra å vaske klær,være med familie til å ha besøkt en vennine av meg fra USA. Så jeg er veldig fornøyd med denne dagen. Klarte å finne plass til både familie og venner, en dag jeg kunne tenkt meg å ligget på sofaen og sett alle episodene av gossip girl om igjen.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg