BERLIN PÅ 1,2,3

Hi,

Fikk nettopp noen bilder av Steffen fra når vi var i Berlin, så tenkte jeg skulle legge de ut her. Berlin var en utrolig nydelig by, hvertfall nå når solen var fremme. Kan faktisk se for meg at Berlin er veldig trist og grå på vinteren. 36 timer tilsammen, 7 timer på Britney + Pitbull konsert, 8 timers søvn og 21 timer på å se byen. Vet jeg skrev at vi var der i 48 timer, men når jeg telte timene vi var der, så var det bare 36 timer aka 1,5 dag.

Berlin var på veldig mange måter fin, både når det kommer til menneskene som bor der, og byens historie & kultur.Men nok om det, Berlin var nydelig og her er bildene fra reisen. 

(Bilder tatt av: Silje.S.Lopez & Steffen Fox)

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg