LA DENNE GANGEN FORANDRE LIVET

Hi,

For å være ærlig, så vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive om som vanlig. Har hatt store konflikter med tankene mine i det siste, om å begynne å jobbe imot drømmene mine, ikke bare eksistere. Noe jeg har vært flink til i mange år nå. Jeg trengte å komme meg ut av den lille “jeg bryr meg ikke om livet,, bobblen. Noe jeg endelig har klart etter mange måneder. Det var utrolig påtide, og jeg har sett frem til den følelsen hvor jeg har funnet lyset i tunnelen, fått inspirasjon til å jobbe & ta vare på meg selv.

For de som har lest bloggen min før, så er livet mitt utrolig opp og ned. Og den siste tiden, eller egentlig i lang tid nå så har livet vært ganske kjipt. Jeg har et veldig bra pokerface da, så har kommet meg igjennom hverdagen uten at folk har lagt merke til at livet egentlig er veldig kjipt.

I hele sommer har jeg begravd meg selv i jobb, noe jeg har trivdes med siden jeg jobber med fantastiske folk. Så jobb har blitt min trygghets plass, hvor jeg har kost meg og vært sosial. Med eneste gang jeg har hatt fri, har jeg egentlig bare isolert meg selv. Kunne jo bare heller vært på jobb og tjent penger, enn å hatt den jævla fri dagen.

Uansett bort ifra de kjipe tankene igjen. Nå skal jeg se fremover og fokusere på alt jeg har framfor meg. Har tross alt fylt 25år nå, og må begynne å leve. De sier jo at 20årene er de beste.! Siden sist har jeg vært i både Zürich og Stockholm. Fikk endelig sett Shakira live i Zürich, og Beyonce & Jay-Z i Stockholm. To fantastiske konserter, men skal innrømme jeg likte best Shakira.

Kostholdet mitt er mye bedre, jeg har mer energi og skal begynne å trene styrke igjen i dag. Gleder meg masse til å trene kroppen til å bli strammere som den var i Orlando, men samtidig redd, siden jeg vet at jeg er svakere. Men igjen POSITIVE TANKER! 

Q: HVORDAN HAR SOMMEREN DIN VÆRT?

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg