ZÜRICH

God kveld alle sammen, Ligger nå og halv gleder meg til å dra til Zürich i morgen. Eller rettere sagt jeg gleder meg til plassen, og konserten jeg skal på… Men det at jeg må stå opp om bare 3 timer, for å rekke første fly som går her ifra Bergen kl 06:00, er ikke akkurat en positiv ting. 

Jeg tilbringte hele dagen på jobb i dag, og måtte bare løpe rett hjem for å få gjort alt jeg måtte få gjort. Har kommet inn i et bra fokus når det kommer til trening og kosthold fortiden, så var veldig viktig for meg å få inn min faste treningsøkt. Måtte og fikse håret mitt, siden jeg har planer om å ha fine krøller på konserten… Så dagen har gått veldig fort i dag. Tiden i det hele tatt…

Vet ikke om jeg har skrevet det til dere før, men jeg skal altså se Shakira Live i morgen! Og gleder meg utrolig mye, hun er en av de artistene jeg har ville se i lang tid. Så nå går den drømmen i oppfyllelse, pluss jeg kan skrape av enda et land på karte mitt.

Håper dere alle hadde en fin dag, 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

0 kommentarer

Siste innlegg