SUKKER SJOKK PÅ FULLTID

Endel av hva vi opplevde i går var å shoppe og se oss rundt i en av de mest befolkede gatene i Tokyo. Harajuku street, eller som jeg kalle “sugar street”, den er veldig kjent for masse spennende mat og ting, og vi hadde jo allerede planlagt å prøve forksjellige ting som crepe og regnbue sukkerspinn. Etter sukkerspinnet var inntatt, ble det ikke noe crepe for å si det slik. Hadde fått sukker sjokk på fulltid, men samtidig så var det faktisk ikke så alt for mye sukker i sukkerspinnet. 

Det var mindre sukker i den største regnbue sukkerspinnet (som jeg hadde), enn i en donut. Så da spiste jeg med litt bedre samvittighet, og heldigvis hjelpte Yui meg med å bli ferdig med den. Sukkerspinnet er ganske populært og det finnes mange bilder av det på instagram under #totticandyfactory.

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg