FØRSTE DAG I JAPAN

Ja vell hvor skal jeg starte! Vi kom jo med, og ja turen var helt forferdelig med unntak av en søt japansk mann som jeg satt ved siden av. Tror jeg klarte og til sammen sove 1 timer på den 11 timers turen, mens selvfølgelig klarte Steffen og få seg 3 timers søvn. Glad på hans vegne, men kjipt å ikke få til og sove. Maten på Økonomi er heller ikke noe å skryte av, men ble overasket over middagen deres denne turen. Smakte faktisk ganske godt, men så kom frokosten hvor Steffen faktisk endte opp med og bare spise litt av osten, det sier jo sitt. Men alt i alt er vi veldig takknemlig for at vi fikk bli med på flyet. Vi hadde virkelig flaks der, så får litt dårlig samvittighet når jeg sutrer over at vi fikk økonomi. Men selvfølgelig blir jo man litt bitter, når vi egentlig skulle ha business men pga siste liten upgrades ble den drømmen knust. Men igjen utrolig takknemlig for at vi fikk denne muligheten.

Vi kom hvertfall ikke til Tokyo i en likpose, men med et stort behov for kaffe! Heldigvis kom vi oss veldig fort igjennom immigration, men grunnen til det var jo at nesten alle på flyet vårt var japanske, så selvfølgelig var jo besøks køen veldig liten. Søte Yui en tidligere romkamerat jeg hadde i USA, kom og møtte oss på flyplassen og viste vei rett til starbucks for å fylle på med kaffe. Måtte le litt av oss da.

           

           

Var utrolig koselig å få sett henne igjen, og klarer ikke å takke henne nok for hvor utrolig snill hun er. Hun har lagt opp en timeplan på hva vi skal gjøre på når vi er her, så vi har fått vår egen guide. Jeg lovet henne før jeg dro fra USA at jeg skulle besøke henne, og det løfte har jeg virkelig holdt. 

Siden vi landet i Tokyo klokken 11 på ettermiddagen, så var ikke det akkuratt tid for og legge seg. Så vi har sjekket inn på hotellet, gått lange turer, sett på byen og spist middag på en Alice In Wonderland tema restaurant som jeg skal skrive mer om i morgen. Akkuratt nå er klokken 10 på kvelden, og vi må få sovet. Har snart vært våken i to hele døgn som ikke akkuratt er en positiv ting. Natta.. Snakkes i morgen…. PS. Beklager dårlig skrevet innlegg, men jeg er egentlig ikke helt tilstede akkurat nå.

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


4 kommentarer

Siste innlegg