ET NYTT DISNEY EVENTYR

En av tingene jeg gleder meg masse til når det kommer til reisen vår til Tokyo, så er det at jeg skal få se min tredje disney park. Etter å jobbet to år får disney, har jeg funnet ut at en av tingene jeg burde putte på bucket listen min, er å besøke alle disney parkene, hvertfall disneylandene / magic kingdom.

Jeg har selvfølgelig vært i Magic Kingdom, ganske mange ganger for å si det slik. Også dro selvfølgelig meg og Martine innom den opprinnelige disneyland i California. Var utrolig gøyt og kunne se hvor det hele startet.

 Men ja, tilbake til temaet. Vi skal til Tokyo disneyland, men det tok utrolig lang tid før jeg klarte og bestemme meg for at det blir Tokyo disneyland. I Tokyo har de også en annen disney park, som heter Tokyo disney sea som er veldig spesiell for Japan. Har utrolig lyst til å se den parken og, men følte liksom jeg burde se Tokyo disneyland, siden jeg har veldig lyst til å ta et bilde med slottet. Det dumme er jo at det er det samme slotte som er i Magic Kingdom ( Orlando), men det er liksom spesielt og kunne si at jeg har vært i Tokyo disneyland.

Meg og Steffen skal og til Paris i sommer, og etter mye overtaling ble vi enig om at vi skal besøke Euro Disney i Paris. Gleder meg utrolig mye til den parken og. Slottet skal vist nok ligne på det i California, men samtidig være større Det blir jo og veldig vittig og høre karakterene prate på fransk, og i Tokyo japansk.

Q: HAR DERE VÆRT I DISNEY FØR?

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg