SMELTER PÅ TUNGEN

Siden det er påsketider, eller rettere sagt nærmer seg påske. Så har jo selvfølgelig påskeproduktene kommet i butikken, vi alle vet jo at høytidene begynner minst 1 måned før i butikkene. Men ja, jeg liker veldig godt de påskeeggene som bare kommer en gang i året, så føler jeg liksom må nyte de når de først er i butikkhyllene.

Denne gangen prøvde jeg også de nye påskeeggene som er uten palmeolje (Nidar), men skal si at jeg var ekstremt skuffet. Tenkte liksom at det var supert at de har fått noen uten palmeolje, men de var ikke god. 

Grunnen til at jeg liker de vanlige lilla påskeeggene (Freia) er jo pågrunn av det luftige fyllet. Fyllet smelter liksom på tungen, mens kremfyllet i de nye eggene til Nidar var veldig “tung” og hard. Synes også kremen var alt for søt, og hadde en sterk smak av melis.

Så ja, Freia sine påskegg er fortsatt de beste. Tror nok ikke jeg er den eneste som mener det, så de kommer nok etterhvert til å gå ut av sortimentet. Får håpe at Freia en gang i fremtiden klarer å lage de uten palmolje, men fortsatt ha den luftige fyllet.

Q: LIKER DU NIDAR ELLER FREIA SINE BEST? 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


3 kommentarer

Siste innlegg