JUSTIN BIEBER TIL NORGE

Mange har sikkert allerede sett de filmene her, men jeg må bare dele de med dere. Steffen viste meg de først i går, og jeg måtte bare le. Går det ann. Synes Ylvis brødrene gjorde en kjempe bra jobb og fikk frem galskapen i hele Justin Bieber besøket.

Greit Justin Bieber er en stor kjendis, men ærlig talt liksom. Det var helt sykt å se hvordan folk reagerte når han skulle til Norge, han er liksom bare en person som alle oss. Han er ikke en gud. Men alle har vell forskjellige tanke om det.

Synes egentlig litt synd på han, tenk på all galskapen og presset han må tollerere. Skjønner godt at han har tatt seg en pause og bare fokusere på livet sitt. Men ja, Ylvis brødrene gjorde en super jobb, og jeg håper alle de gale “beliberne” tenker litt over hvor hjernecellene deres ble av. 

Jeg fant ikke alle scenene på youtube, men har lagt ut de jeg fant. Om dere vil se hele så kan dere finne den HER 

                
                
                iiQHjcQdWWw
                
               0OMKq0nEAzM

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

0 kommentarer

Siste innlegg