20 ARTISTER JEG MÅ SE

Er det noe som jeg har begynt å elske, så er det å gå på konserter. Var ikke så innteressert i det før, men så har Steffen klart å få meg litt dilla på det. Har selvfølgelig sett noen artister live allerede, men kan gjerne tenke meg å se de igjen, og ikke minst mange andre artister. Kjenner det er trist at jeg aldri kommer til å få oppleve Michael Jackson og Whitney Houston live, men slik er nå bare livet. 

Michael Jackson og Whitney Houston er de to artistene jeg ser mest opp til, ingen kan liksom overgå de. Spesielt Michael, INGEN kan ta hans plass i musikk industrien. Husker mange mente at Justin Bieber kom til å bli den nye Michael, men nei han er ikke i nærheten engang. Ja han er veldig populær, men han har ikke en super unik stemme, og kommer nok aldri til å bli like flink til å danse. Kan tenke meg og se Justin, men han er liksom ikke øverst på ønskelisten.

TOPP 20 ARTISTENE JEG VIL SE / SE IGJEN

JENNIFER LOPEZ

ENRIQUE IGLESIAS

MARIAH CAREY

SELENA GOMEZ

RICKY MARTIN

MADONNA

ARIANA GRANDE

PITBULL

BECKY G

BRITNEY SPEARS

JUSTIN TIMBERLAKE

MALUMA

CAMILA CABELLO

SHAKIRA

RITA ORA

JUSTIN BIEBER

ED SHEERAN

CELINE DION

BEYONCE

RIHANNA

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


0 kommentarer

Siste innlegg