KONSERT OPPLEVELSER

Er det noe som er supert å oppleve, så er det gode konserter. Skal være ærlig å si at jeg ikke har vært den beste til å gå på konserter, men Steffen er flink til å pushe meg til å være med på flere og flere konserter. De eneste konsertene som jeg ikke har dratt på med han, er Jennifer Lopez sin All I have som meg og Martine så i Vegas, og Ariana Grande sin dangerous woman tour som vi så i Orlando. Ellers har jeg dratt på konsert meg han, og ja jeg har ikke vært den som har tatt initiativ for å si det slik.

Når det kommer til å skulle velge en konsert jeg likte best, så er ikke det enkelt. Alle artistene har liksom sin egen stil. Fra Britney, Jennifer & Madonna som har et utrolig show, til Adele og Ariana som ikke har like mye dans og show men noen utrolige kraftige stemmer. Så alle konsertene har vært unike på hver sin måte. Nå i sommer skal jeg som sagt på to Britney Spears konserter som jeg gleder meg mye til, og meg og Steffen har noen andre artister vi og kunne tenkt oss og sett, eneste problemet er jo at vi begge trenger fri fra jobben for å dra. Siden vi må dra til et annet land for å se de artistene vi kunne tenkt oss å se.

Når det kommer til penger, så er jo det et problem for meg siden jeg er ganske i minus og bør jobbe. Men når meg og Steffen er ute og reise, spesielt når vi nå skal på konsert i Paris & Berlin, så oppholder vi oss der i bare 2 dager som da betyr at vi bare trenger hotel for en natt. Og når det kommer til flybilleter, så er vi veldig flink til å time bestillingene for å få best pris.

Dere tenker sikkert at hva er vitsen å dra til et nytt land for bare 2 dager, når man og vil se byen. Men igjen så er meg og Steffen vandt til å reise mye sammen, og vi er ganske effektiv når det kommer til å få med oss det vi vill. Vi tusler ikke bare rundt for å si det slik.

BRITNEY SPEARS – FEMME FATALE TOUR

MADONNA – THE MDNA TOUR

LLmhx77mWyg
JENNIFER LOPEZ – DANCE AGAIN TOUR
              PSNg73Z3PoA 
ADELE – ADELE LIVE 2016 TOUR
             u-BVyhgh23oJENNIFER LOPEZ – ALL I HAVE (VEGAS)
             3iZEAZplNPQ
ARIANA GRANDE – DANGEROUS WOMAN TOUR
             8eb3k37sboc

Som dere ser har jeg lagt med linkene som er hele konsertene, men ikke alle har kjempe bra kvalitet, men det gir dere et innblikk. Jeg skal jo som sagt på Britney Spears to ganger denne sommeren, og noe jeg digger er at Pitbull skal være med. Digger han, så han på Iheartradio latina fiesta i Miami November 2016, men vil gjerne se han igjen, og på nært. Vi har jo selvfølgelig golden circle, så det blir supert. 

Andre artister som skal på turne denne sommeren som jeg vil se er, Shakira, Rita Ora & Enrique Iglesias. 

 

Q: KUNNE DU TENKT DEG Å DRATT PÅ NOEN KONSERTER? 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

1 kommentar

Siste innlegg