VELL, JEG PRØVDE

Vell vell vell, skal være ærlig og si at jeg elsker å spise brownies, men i helsikke jeg hater å lage de. Spesielt når den eneste bakeformen du har er rund og ikke helt tett… Det har vært min dag i dag. Sykt lenge siden jeg har laget brownie og lager til vanlig “hele kaker”… Men jeg ble ferdig tilslutt, etter flere timers arbeid. Skulle trodd det skulle være det enkleste, men vist nok ikke.

Oppskriften jeg brukte, var selvfølgelig Passionforbaking sin. Elsker den bloggen, er alltid henne jeg går innpå for å finne oppskrifter. (Oppskriften er HER, selv om du ikke har planer om å bake med det første, så bør du ta en titt. 

Det eneste jeg endret på, var at jeg tok på cream cheese frosting & ikke valnøtter, det er derfor man kan se at den har litt hvit farge i seg. Tenkte jeg skulle prøve ut noe nytt. 

Det jeg har hvertfall lært denne dagen : MÅ ØVE MEG PÅ Å LAGE BROWNIE, OG IKKE TENKE AT DET SKAL VÆRE SUPER LETT !! 

Grunnen til at det ble brownie og vin i dag, er fordi Steffen besto senior cabin crew testen. HURRA 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

4 kommentarer

Siste innlegg