20 000KR RETT UT VINDUET

For rundt 5 måneder bestilte jeg billetter til Gran Canaria, Spania. Jeg kunne egentlig tenkt meg å være der fra Mars til jeg skal tilbake til USA, men pengene holder virkelig ikke. Planen har jo alltid vært å ikke jobbe hele året imellom programmene, men slik ble det ikke. Ting har kostet mer en planlagt, og jeg har vell brukt pengene litt for enkelt og. Men gjort er gjort. 

Det som uansett er greit, er at jeg skal til Japan, Kina og bo en hel måned i Spania hvor en vennine skal bo med meg. Og når jeg da kommer tilbake til Norge, er det nesten sommer.. Slutten av April er jo en grei måned å komme tilbake. Det blir rett i jobb, men jeg gleder meg faktisk litt. Begynner å kjede meg litt med å ikke ha noe som jeg MÅ gjøre (utenom studie). Nå lever jeg og på kreditt, så det blir deilig å vite at pengene kommer inn og ikke bare går ut.

Det eneste jeg egentlig små angrer på, er at jeg har betalt rundt 20 000kr for å leie en leilighet i Spania for en måned. Ganske dyr husleie for å si det slik. Men leiligheten er kjempe fin og ny, perfekt plassering hvor jeg har bodd før, internett inkl & strøm. Og selvfølgelig et badebasseng som er supert å ha. Grunnen til at det ble så dyrt er siden det er påskeferie på den tiden. Nesten alt av hotell var booket, og de billigste airbnb leilighetene var tatt. 

Processed with VSCO with av8 preset

Men det som er greit er at alt er betalt, så at det ikke er noe jeg må tenke på. Deilig å bare tenke på at det eneste jeg skal bruke penger på er mat, som er ganske billigere enn i norge. 

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg