SØTESTE INSTAGRAMEN

Jeg fant verdens søteste instagram konto i dag (Ikke søtere en Chanel sin selvfølgelig). Var inne på Chanel sin instagram, og siden hun for det meste bare følger andre pomeranian kontoer, kommer det som regel bare opp dyre kontoer på søke siden. 

Jeg lå merke til kontoen hamster_ao_momo , utrolig søt og herlig konto som handler om to små dverg hamstere. Når jeg var 13 år  fikk jeg faktisk mitt første hamster, som var en hvit dverg hamster som jeg kalte Snowy. Så jeg har en ting for små hamstere.

Det er faktisk en litt søt historie rundt det at jeg fikk meg hamster. For å si det slik, jeg fikk ikke et hamster men gikk inn i butikken som 13 åring og kjøpte Snowy. Hadde ikke spurt mamma, hadde ikke bur eller noen ting til hamsteret. Men jeg hadde bestemt meg for at nå skulle jeg få meg et kjæledyr.

Hadde alltid hatt lyst på en liten hund, men pågrunn av astma og allergi, og selvfølgelig en mor som mente jeg ikke kunne ta meg av en hund. Så ble det ganske vanskelig. Men tilbake til hamster historien. Vi hadde hatt gullfisker før, så hadde en fin rund gullfisk bolle som jeg brukte som bur. Kjøpte hus, bomull & det mest nødvendigste. Klarte faktisk å holde det skjult endel dager, frem til mamma skulle inn på rommet mitt en dag med noen klær, hun lå merke til bollen og når hun så noe komme ut av “huset”, sverget hun at vist det var en rotte eller mus, skulle den rett ut. Men der poppet Snowy ut, og mamma forelsket seg i Snowy fra første stund.

Så gjett hvem som dro rett ut og kjøpte bur og alt annet som hørte til? Jo det var mamma. Hun er utrolig flink med dyr, og jeg husker godt den første dagen jeg fikk Chanel. Når mamma kom hjem, rev hun direkte Chanel ut av armene mine, og der ligger hun fortsatt for å si det slik. Men jeg skal ikke klage, for Chanel har det utrolig godt med “Mormoren” sin… Og jeg kan med hånden på hjerte, si at jeg vet mamma kommer til å bli den beste mormoren for et fremtidig barn.

Dere burde sjekke ut hamster instagram kontoen HER , Chanel sin konto HER

                                                                                                                           // Bildene er lånt fra Hamster_Ao_momo

 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


2 kommentarer

Siste innlegg